петак, 29. септембар 2017.

Pogledajte celu emisiju u kojoj je gostovala nova predsednica Udruženja strukovnih specijalista Srbije.

Tema emisije su problemi sa kojima se već godinama suočavaju specijalisti, i novi zakon o visokom obrzovanju.

Emisija je na linku ispod

https://www.kanal9tv.com/otvoreni-ekran-27-9-2017-sanela-lacika-i-dragana-maric/


Pogledajte i delite da što više ljudi čuje za naš problem!

5 коментара:

  1. TUZBA, protiv FAKULTETA,SKOLA I DR.

    ОдговориИзбриши
  2. treba sačekati podzakonska akta

    ОдговориИзбриши
  3. Mislim da prema predlogu novog zakona nema potrebe za postojanje sss, moguća rešenja su da ostane kao što je bilo do sad ili da sss ne postoje u novom sistemu obrazovanja kao što sad ne postoje VII/1 ali su izjednačeni sa mas. Ili da se dodeli drugi naziv, tim novim specijalistima. Na primer SPECIJALISTA STRUKOVNIH STUDIJA PRVI STEPEN, ili nekako drugačije, ali da se razlikuje od našeg zvanja.

    Ovako predviđen zakon će napraviti haos u sistematizacijama i napraviti probleme pravnicima, kadrovskim službama, direktorima, među-kolegijalnim odnosima, izvršenju radnih zadataka, advokatima, sudovima, Strazburu i naravno sss. Tumačiće ga kako kome zatreba.

    Da li su podnosioci predloga zakona imali u vidu koliko će tužbi biti podneto i koliko je to novih, nepotrebnih sudskih zasedanja po svim sudovima po celoj nam najlepšoj Srbiji? Zar sudovi nemaju pametnija posla nego da raspravljaju o tome da li je neki poslodavac nekom zaposlenom uskratio njegovo zakonom zagarantovano pravo? Da li sss, sudovi, advokati, kadrovske službe, direktori, zapisničari, institucije, država ... treba da troše svoje vreme, snagu, živce, pare, život na borbu sa vetrenjačama ili da grade ovu jedinu zemlju koju imamo i da je približe vrhu sveta, gde joj je i mesto u svim sferama. Pitanje je odavno. Odgovora još uvek nema ni u dojavi.

    Zamislite da u novom Zakonu o saobraćaju napišu da će od 2019. god. oni koji budu položili vozački ispit za teretno vozilo nosivosti preko 5 t imati vozačku dozvolu za B kategoriju. Ili. Da svi oni, koji su po važećem zakonu, položili da mogu voziti autobus i imaju D kategoriju, po novom zakonu će moći da upravljaju zaprežnim vozilom na 4 točka, za prevoz do 7 putnika, sa vučom od najviše 1KS ili 2 omanje krave (naravno eko 7 “ne koriste GMO za pogon”) i to samo ako su u pratnji lica koje je po prethodnom zakonu steklo vozačku dozvolu Y kategorije.

    Šta da radi saobraćajac 2023. god. kad zaustavi neko lice sa vozačkom dozvolom B ili D kategorije?

    Šta biste Vi uradili da ste na njegovom mestu?

    Logično.

    Ma napiši kaznu pa nek se žali sudu, pa nek sud odluči ko ima koje pravo, a do završetka procesa i borbe sa vetrenjačama da se tom licu oduzme dozvola za upravljanje svim vozilima koje za kretanje po ledini koriste točak, osim howerborda čija veličina pneumatika ne prelazi 8 inča i maksimalnu brzinu od 7,73 km/h po gore pomenutoj ledini.

    Zar nije bolje dati novi naziv za struku koja se po ovlašćenjima ne podudara sa postojećom. Ako se već ne podudaraju ovlašćenja ne treba ni naziv da se podudara. Jasno ko' maglovito jutro. Ali se magla mestimično podiže, dok se u kotlinama očekuje da će vidljivost povećati na maksimum u 5 do 12. časova, 8 dana pre stupanja na snagu ovog.

    Ovaj komentar nema nikakve veze ni sličnosti sa stvarnim likovima niti organima niti institucijama niti sa bilo čim stvarnim niti ima za cilj da bilo koga uvredi ili omalovaži, već je izmišljen da oraspoloži čitaoca koji ima strpljenja da pročita ovako dugačko pisanije i bar malo mu produži život i da proba da reši problem sss.

    Uh!

    Moralo je ovako opširno.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoki, ova država je daleko od zdrave pameti. Što se viševzamuti to će neko pokupiti kajmak

      Избриши
  4. http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/zakoni/2017/2477-17.pdf

    ОдговориИзбриши